0732.46.22.09

Profilaxie orală

O profilaxie orală corectă este un efort de cooperare între pacient și dentist pentru a păstra dentiția naturală și structurile ei de susținere prin prevenirea apariției, progresului și reapariției bolilor dentare, asigurand în același timp cele mai bune tratamente de îngrijire orală.

Prevenirea afecțiunilor dentare începe acasă, prin obiceiuri bune de igienă orală, o dietă echilibrată și un stil de viață sănătos.

Misiunea noastră este de a participa la îngrijirea dumneavoastră orală punându-vă la dispoziție cunoștințele și serviciile medicilor dentiști pentru a vă ajuta să vă promovați, restabiliți și să vă mențineți sănătatea bucală.

O foarte importantă componentă a conduitei profilactice e reprezentată de consultațiile stomatologice regulate, în cadrul cărora este verificată starea clinică a danturii si este efectuată o igienizare profesională minuțioasă, pentru curățarea profundă a dinților.

Sigilarea dentară și fluorizarea sunt, de asemenea, tratamente preventive excelente, care ajută la menținerea unui standard ridicat de îngrijire și protecție orală.

Prevenția orală ajută la evitarea problemelor dentare grave și costisitoare și este cheia pentru a avea un zâmbet sănătos, încrezător, frumos.

Servicii de profilaxie dentară profesională:

• consultații stomatologice regulate;
  • radiologie;
  • periaj profesional;
  • detartraj;
  • airflow;
  • fluorizare;
  • sigilare dentară.

stomatologie targoviste, dentist targoviste, igienizare dentara targoviste, detartraj targoviste

Consultații stomatologice regulate

Ce se întâmplă în cadrul unui consult stomatologic de rutină?

O examinare dentară regunlată este importantă, deoarece te ajută să îți menții dinții și gingiile sănătoase. Ar trebui să programezi vizite regulate la stomatolog, cel puțin o dată la 6 luni, sau conform recomandărilor medicului tău curant.

• Medicul stomatolog va verifica dacă există carii dentare;
  • Examinarea va include, de asemenea, o verificare a plăcii și a tartrului pe dinți;
  • Dacă placa și tartrul se acumulează pe dinți, acestea pot provoca boala parodontală;
  • Apoi, gingiile tale vor fi verificate. Acest lucru se va face cu o sondă parodontală, pentru a măsura adâncimea spațiilor dintre dinți și gingii. Atunci când oamenii au boli ale gingiilor, gingia se îndepărtează de rădăcina dintelui, favorizând acumularea de bacterii și determinând îmbolnăvirea țesuturilor ce susțin dintele pe arcadă;
  • De asemenea, controlul trebuie să includă o examinare atentă a limbii, gâtului, feței, capului și gâtului. Aceasta este pentru a căuta orice semne de probleme - umflături, roșeață sau posibile semne de cancer.

stomatologie targoviste, dentist targoviste, detartraj targoviste, igienizare dentara targoviste

Radiologie

Dacă există suspiciuni privind existența problemelor de sănătate orală al căror diagnostic precis se poate pune doar radiologic, medicul îți va recomanda efectuarea de radiografii dentare, pentru o evaluare exactă.

Principalele afecțiuni ce necesită evaluare radiologică, sunt:

• carii interdentare;
  • carii sub obturații mai vechi
  • infecții dentare;
  • leziuni orale;
  • chisturi;
  • fracturi dentare.

stomatologie targoviste, dentist targoviste, igienizare dentara targoviste pret

Periaj profesional

De obicei, cu ocazia consultației stomatologice regulate se efectuează și un periaj profesional, în scop profilactic, pentru curățarea profundă a dinților.

Periajul dentar efectuat acasă înlătură placa bacteriană, dar uneori nu integral. Placa este un strat clar, lipicios de bacterii , care, dacă nu este îndepărtat, se poate întări și se va transforma în  tartru dentar.

Periajul dentar se efectuează cu instrumente profesionale și pastă de dinți profesională, astfel încât se îndepărtează complet placa bacteriană și petele superficiale.

Detartraj cu ultrasunete

Dacă în cadru examinării stomatologice se observă prezența tartrului dentar, se efectuează detartrajul dentar.

Placa dentară transformată în tartru nu poate fi îndepărtată prin periaj dentar, acasă, sau profesional, îndepărtarea tartrului necesitând un detartraj dentar.

Detartrajul dentar îndepărtează tartrul subgingival si supragingival, cu ajutorul instrumentelor specifice.

A avea grijă de dinți și gingii nu înseamnă doar să ai un zâmbet frumos; îți poate salva și viața! De aceea, noi, la RGDentaș, folosim un dispozitiv pentru detartraj cu ultrasunete. Nu numai că dorim să ai  dinți sănătoși și un zâmbet frumos, dar lucrăm și activ pentru a îți asigura starea generală de sănătate.

Îți oferim o îngrijire excepțională cu ajutorul unui ultrasunetelor, timpul tău în scaunul nostru este considerabil redus atunci când folosim această tehnologie modernă. Ultrasunetele pot fi mult mai eficiente  decât un scaler manual! Sunt deosebit de eficiente atunci când există buzunare parodontale mai adânci,  permițându-ne să le curățăm mai bine decât ar putea un instrument manual.

Detartrajul cu ultrasunete acționează folosind vibrații, pentru a elimina tartrul dentar. Este remarcabil de blând dar și atât de puternic, permițându-ne să-ți facem dinții să strălucească, fără nici o durere sau disconfort pentru tine.

Detartrajul cu ultrasunete nu este excelent doar pentru a îndepărta tartrul de pe dinți; de asemenea, poate elimina petele superficiale formate pe dinți. Dacă fumezi sau bei vin roșu, putem îndepărta aceste pete doar prin curățarea dinților cu ajutorul detartrajului cu ultrasunete! Nu numai că obții acea senzație extraordinară de a avea dinții netezi și curați, dar zâmbetul tău va fi și mai luminos după aceea!

detartraj dentar targoviste pret, stomatologie rg dental

Airflow

Dispozitivul Prophy Jet, folosit pentru procedurile de profilaxie cu air-flow, îndepărtează petele, placa bacteriană și particulele de tartru dislocat, rămase pe dinți după detartraj.

Fluxul de aer curăță dinți prin puterea combinată a aerului eliberat cu presiune și a bicarbonatului de sodiu, îndepărtând petele în mod eficient și mai temeinic decât periajul profesional.

Datorită pulberii ușor abrazive, se realizează în același timp și lustruirea suprafețelor igienizate.

Fluorizare și Sigilare dentară

Fluorizarea este procedură de aplicare locală, pe dinți, a unui gel sau a unei soluții cu o concentrație mare de fluor, după igienizarea profesională a dinților, în scopul remineralizării dinților.

Sigilarea dentară este un tratament profilactic utilizat îndeosebi la copii, pentru premolari și premolari, imediat după ce erup complet, dar și la adulți, atunci când dinții sunt perfect sănătoși.

În cadrul procedurii de sigilare dentară, o substanță de sigilare este aplicată pe dinte și întărită cu ajutorul lămpii de fotopolimerizare, sigilând efectiv șanțurile și fosetele dentare, acolo unde se formează cel mai des  cariile.

RG Dental îți stă la dispoziție cu tratamente profilactice eficiente, pentru:

• Zâmbet strălucitor;
  • Dinți foarte curați;
  • Gingii sănătoase;
  • Afecțiuni dentare tratate din stadiu incipient;
  • Lipsa durerilor dentare;
  • Prevenția afecțiunilor orale periculoase pentru sănătatea ta.

Nu amâna consultația stomatologică de rutină, iar între consulturi, realizează igiena orală acasă corect și constant.

RG Dental - Împreună cu tine pentru prevenția afecțiunilor orale

RG Dental a fost o alegere perfectă! Am întâlnit o echipă care se completează perfect, ca o familie, de la personalul care te întâmpină la recepție până la domnul doctor. Profesionalism, încredere, amabilitate, tehnologie de top. Recomand.

Ioana Banu

Un loc extraordinar, o clădire superbă, personal pe măsură, pregătit, atent, amuzant, foarte empatic. Primul loc în care am fost și am ținut să scriu un review! Recomand clinica stomatologică RG Dental!

Monica Petre

Aici nu simți că mergi la dentist! Frica nu există, pentru că te întâmpină o echipă de oameni inimoși, veseli și profesioniști.

David Grigorescu

O experiență fantastica într-un cabinet minunat,asigurat de o echipa foarte profesională.Am mersla ei pentru un tratament destul de complicat și fiecare vizită a fost o experiență. Recomand cu dragă inimă!

Andreea Constantin